M.A.C MSF soft&gentle

IMG_20141231_121325 IMG_20141231_121401

 

Hi allemaal!

Vandaag schrijf ik mijn eerste review in 2015, over mijn favoriete make-up product van het moment: M.A.C mineralize skinfinish in de kleur soft&gentle! Ik was met mijn moeder in Amsterdam, en we kwamen bij de bijenkorf, en toen kocht ze deze voor me. Ik ben er zo blij mee. Lees verder voor de review!

IMG_20141231_121433

 

Ik hoorde heel veel goede dingen over deze MSF, en hij is de favoriet van Martine van http://livelifegorgeous.nl/ . Toen ik hem swatchte was ik meteen verkocht, (ik ben natuurlijk essence en catrice gewend:)).

MSF’s zijn poeders met een medium dekking. Je kunt ze krijgen in bronzer, blush, en highlight-kleuren, en je kunt ze aanbrengen met een blush kwast. soft&gentle is een highlight kleur, ik ben echt verslaafd aan highlighters.

IMG_20141231_121931

IMG_20141231_121943

 

 

Er zitten heel veel mooie kleine glittertjes in, en hij staat echt overal bij. Ik draag er liever geen blush bij, maar je kunt hem vermengen met wat (matte) blush, en dan aanbrengen.

IMG_20141231_122111

 

Ik ben echt onder de indruk van het pigment, wow! Je zou hem ook eventueel kunnen gebruiken als oogschaduw.

IMG_20141231_115648IMG_20141229_120910

 

Links, met soft&gentle, rechts zonder.

Als je nog geen MSF hebt, is deze zeker een aanrader. Hij staat overal bij, en je kunt hem zoals ik al zij ook gebruiken als oogschaduw.

De MSF’s kosten €29,50 en zijn te koop bij Douglas, de bijenkorf, en te bestellen op maccosmetics.com

Heb jij een M.A.C MSF? Laat het weten!

Liefs, Rosa

One thought on “M.A.C MSF soft&gentle

Geef een reactie

