Essence XXXL longlasting lipgloss #03

IMG_20141228_120154 IMG_20141228_120202

 

Hey,

ik stond weer eens in de kruidvat, en mijn oog viel op deze lipgloss. Het is essence XXXL longlasting lipgloss nr. 03 very berry. Ik vond de knalroze kleur wel grappig, dus nam ik hem mee. Ik heb al een matt lipglossje uit de XXXL longlasting lijn, en die beviel erg goed. Dit is een mirror shine, dus ik was ook wel benieuwd naar de kwaliteit van deze.

IMG_20141228_120211 IMG_20141228_120230

 

De kleur is heel mooi, lekker fel, maar toch subtiel door de mirror shine. Ik vind wel dat hij heel plakkerig aanvoelt op je lippen, alsof er stroop op is gesmeerd. Maar misschien blijft hij juist door de plakkerigheid langer zitten?

essence:

”spiegeltje spiegeltje aan de wand! de lipglosses met ‘spiegel glans effect’ hebben een hoge kleurdosering en zijn verkrijgbaar in zowel subtiele als opvallende tinten. de flock applicator met reservoir geeft precies de juiste hoeveelheid textuur aan de lippen, zodat deze zacht aanvoelen en prachtig glanzen.”

Ik vind de applicator inderdaad fijn aanbrengen!

IMG_20141228_120236

 

Hij heeft echt veel pigment voor zo’n budget product, maar als je uitsmeert is dat iets minder. Ik vind hem ook niet zo ”longlasting” want na 1-, tot 2 uurtjes is hij er toch echt af. Maar ik vind de kleur nog steeds erg mooi en dat maakt een hoop goed!

Liefs, Rosa

Geef een reactie

